loading...
آس اس ام اس - اس ام اس عاشقانه ، پیامک زیبا
مسعود بازدید : 9 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه احساسی

اس ام اس عاشقانه احساسی

*

*

حوا راستش را بگو تو پوست سيب را کندي که روزگار اينگونه پوست ما را ميکند…

*

*

مـن فـقـط آن ثـانـیـه هـایـی را بـه واقـعـیـت زنـدگـی کـردم..
کـه در آغــوش تـو بـودم و عـطـرت را اسـتـشـمـام مـی کـردم ..

*

*

حجم خالی تو را حجم هیچکس پر نمیکند ، باز هم بگو دوستان به جای ما…

*

*

ماه به من گفت،اگر دوستت به تو پیامی نمی دهد چرا ترکش نمی کنی؟ به ماه نگاهی کردم و گفتم آیا آسمان تو را ترک می کند زمانی که نمی درخشی؟

*

*

میخت را خوب کوبیده ای…!جای خاطره هایت هنوز تیر میکشد

*

*

بغض هایت را برای خودت نگهدار ، گاهی ” سبک ” نشوی ” سنگین ” تری …

*

*

نقش یک درخت خشک را در زندگی بازی میکنم ! نمیدانم که باید چشم انتظار بهار باشم یا هیزم شکن پیر…

*

*

زندگی چیزی جز
.
.
.
مبارزه میان عقل و عشق نیست…

*

*

کار سختی ستْ دوست نداشتنِ تو
باید برای خودم
کار دیگری دست و پا کنم . . .

*

*

عشقي كه از يكطرف باش
صاحبدلان,در دل نكاه مي دارند
وخود برستان مايه ي آزار معشوق قرار مي دهند

*

*

بی دلی هم عالمی داره کاش هیچ وقت دلی نداشتیم تا نشکنه…نسوزه…تنگ نشه…!!!

*

*

از سفره ی دلم کنار کشیده ای؛
چشمم شور بود یا دستم بی نمک….؟!

*

*

مال کسي باش که
حتي اگر ساده ترين لباس تنت باشد !
تو را به همه دنيا نشان دهد و بگويد اين همه دنياي من است…!!!

*

*

اگر گاهی نگاهت را به چشمانم بیندازی به چشمت بوسه خواهم زد، به تو خاموش خواهم گفت: که من تا عمق چشمان قشنگت دوستت دارم

*

*

تا وقتی هستی توی این خونه …. منو هیچ چیزی ، نمیترسونه
هوامو داری ، من هرجا باشم …… یه لحظه حتی نذار تنها شم

*

*

کنارت چقد حال من بهتره / ازون حالی که این روزا میشه داشت….
اگه دنیا هرچی که داشتم گرفت/ ولی دستتو توی دستم گذاشت..

*

*

کنارت چقد حال من بهتره / ازون حالی که این روزا میشه داشت….
اگه دنیا هرچی که داشتم گرفت/ ولی دستتو توی دستم گذاشت..

*

*

عاشق که شدی سمج باش آنقدر رسوا بازی در بیار تا خدا خودش پا درمیانی کند…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
آس اس ام اس,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس جدید,اس ام اس زیبا,اس ام اس خنده دار,اس ام اس تنهایی,اس ام اس دلتنگی,اس ام اس تولد,اس ام اس آس و . . .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 25
  • بازدید کلی : 278